Hva gjør jeg hvis jeg ikke kan kjøpe billett digitalt?

Vi selger billetter over disk hos Hamar bibliotek, i Hamar kino og på automat i Hamar kulturhus (foajéen). Se åpningstider.

Det står at det er «få billetter igjen», men siden lar meg ikke bestille.

Ved stor pågang kan det oppstå en treghet i systemet som gjør at nettsidene ikke er oppdatert i øyeblikket.

Har Kulturhuset rabattordninger, og hvordan benytter jeg meg eventuelt av disse?

Billettpriser og -kategorier besluttes som regel i samråd med artisters management, derfor varierer det om det legges ut f.eks honnør- og studentbilletter.

Hamar kulturhus samarbeider med UngINN. UngINN-kort gir rabatt på utvalgte arrangementer for ungdom mellom 13 og 21 år . Klikk her for å bestille UngINN-kort.

Jeg kan få rabatt gjennom et medlemskap eller kundeforhold. Hvor finner jeg koden jeg trenger?

Hvis du er medlem eller kunde hos f.eks. Obos, Coop eller andre, som gir rabatt på et arrangement, finner du koden du trenger, ved logge inn hos den aktuelle leverandøren. (obos.no/minside, login.coop.no osv.)

Kan jeg betale billetter med faktura?

Bedrifter kan få faktura på billettkjøp ved å ta kontakt med oss på e-post: post@hamar.kulturhus.no

Jeg kan ikke dra på arrangementet jeg har kjøpt billett til. Kan jeg få billettene refundert?

Kjøpte billetter kan ikke refunderes.