13. desember 2024

Einawood X-mas Show

Et nytt juleshow er på gang fra gjengen i EINAWOOD, og for første gang kommer de til Hamar kulturhus! Årets show har undertittelen S.Q.U.A.D., som står for Status Quo Underground Artist Dream og er en eksotisk, fabelaktig og kontrastfylt kunstnerisk juleforestilling.

Kunstnerisk leder og danser Ella Fiskum sammen med legendariske Ronni Le Tekrø fra TNT, står i spissen for utøverne, et ALL STAR SQUAD bestående av dansere fra ulike stilarter, skuespillere, musikere, sangere og luftakrobater.

Forestillingen er en symbiose av ulike kunstformer med elementer fra show og samtidsdans, klassisk ballett, performance, nyskrevet tekst, nysirkus, burlesque, pole, film, haute couture og ulike sjangre av sang og musikk.

«S.Q.U.A.D.» kan best beskrives som en berg og dalbane som beveger seg fra vår istid gjennom en metamorfose av et Hollywood-golden-age og Las Vegas nattklubb som møter nåtidens splittelse og begjærlighet.

Dette blir et helt særegent scenespråk som ikke kan forklares, men bare må oppleves!

Fredag 13. desember 2024
Kl. 21:00–22:40