Fra 21. mai 2025

Damenes Aften med prosjektkor: THE BEATLES

Dette er syvende gang Damenes Aften inviterer med seg sangere fra hele regionen til storprosjekt. Tidligere har blant annet Elton John, Abba, Queen og Stevie Wonder stått på plakaten. Nå har de med seg 200 sangere i prosjektet som skal presentere The Beatles!

Som alltid har de valgt å sette søkelyset på noe av den mest kjente og kjære musikken i moderne tid. Denne gangen er det endelig The Beatles som står på repertoaret. Et band som har vært foreslått og har stått på ønskelista til mange av korsangerne (og et trofast publikum) i en årrekke. Så nå er det bare å glede seg!

Velkjente slagere som «Yesterday», «Let it be», «The long and winding road», «Here, there an everywhere» og «I wanna hold your hand» er med, men også mer ukjente perler som «I Will». Som publikum vil du få servert alt fra storslagne korlåter, med fullt band, til sarte solistsanger og et par utvalgte arrangementer gjort av kun damene i Damenes Aften.

Konserten passer for musikkglade mennesker i alle aldre, så her er hele familien eller vennegjengen hjertelig velkommen!

Varighet: 2 timer og 20 min. inkl. pause

Onsdag 21. mai 2025