17. oktober 2025

Verdiløse menn

Den legendariske Jokke-mussikalen - endelig på Hamar!

Mussikalen er skrevet av Christopher Nielsen, basert på hans bror Joachim Nielsens udødelige sanger og tekster, som blir framført i stykket av tre musikere som alle spilte i Jokkes band.

Verdiløse menn har gått for fulle hus siden urpremieren i 2008 og er mer populær enn noensinne – sett av over 70.000 i Oslo!

Goggen sitter aleine hjemme, er selskapssjuk og konstanterer at gamle kompiser har fått seg jobb eller dame. Kleggen er imidlertid ledig, og dukker etter hvert opp med en six-pack med øl, med Knugern på slep, og med litt av en nyhet…

Slik åpner Verdiløse menn, Christopher Nielsens mussikal, der låtene til Joachim Nielsen flettes inn i historier om damer og dop, tigging og øl, døde venner og udødelig vennskap. Stort lenger Off Broadway går det neppe an å komme!

Regi og scenografi er ved Anders T. Andersen

På scenen møter vi Jan Sælid, Gard B. Eidsvold, Kim Sørensen, Marte Engebrigtsen og Per Egil Aske.

Musikere: Valentourettes med Petter Baarli, Peter Pogo og Runar «Kula» Johannessen.

Fredag 17. oktober 2025
Kl. 19:30–22:10