26. oktober 2024

Kreativt skrivekurs dag 1

Har du skuffen full av dikt, noveller eller fortellinger? Har du en åpen eller hemmelig drøm om å bli forfatter, dramatiker eller låtskriver?

Er du over 18 år og bor i Innlandet fylke?
Da ønsker Innlandet forfatterlag, Hamar bibliotek og Åsta Holts minnefond å invitere deg til skrivekurs.

Tid: Lørdag 26. okt fra 10.00-15.00 og søndag 27. okt fra 10.00-15.00.

Sted: Hamar bibliotek, møterom 1

Pris: Kurset dekkes av Åsta Holst minnefond, men du må dekke reise til og fra biblioteket selv. Husk å ta med egen pc, samt penn og papir.

Påmelding: send epost til janneaajohnsen@gmail.com hvor du skriver navn, alder, e-postadresse og telefonnummer.

Begrenset med plasser – førstemann til mølla.

Kurset ledes av Janne Aasebø Johnsen som er rektor, forfatter, dramatiker og forlegger. Siden 2004 har hun gitt ut 60 bøker for barn og unge, 13 skuespill og 13 bøker på eget forlag. Hun er aktiv i amatørteaterbevegelsen og er fast dramatiker for integreringsprosjektet «Kulturhjerte» på Lillehammer.

På kurset vil du garantert le, føle deg flink, få tips, råd og bli enda litt gladere i å skrive.

Husk påmelding

Lørdag 26. oktober 2024